توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

Xperia 10 V سونی، سبک‌ترین گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهان، معرفی شد + مشخصات

  • کد خبر: ۱۶۳۳۹۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
Xperia 10 V سونی، سبک‌ترین گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهان، معرفی شد + مشخصات
سونی به همراه مدل پرچمدار خود، جدیدترین گوشی میان رده‌اش - Xperia 10 V را معرفی کرد. این گوشی در حال حاضر سبک‌ترین گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی بازار است.

شهرآرانیوز - Xperia ۱۰ V سونی با وزن ۱۵۹ گرم، در واقع چند گرم سبک‌تر از مدل قبلی خود است. این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و همچنین ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایتی گوشی thr Xperia ۱۰ IV را حفظ کرده است. فضای ذخیره‌سازی همچنان با کارت‌های microSD قابل‌افزایش است. صفحه نمایش ۱۰۸۰p OLED هنوز ۶.۱ اینچی مورب است، اما سونی می‌گوید که روشنایی آن ۱.۵ برابر بیشتر از قبل است. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم فقط ۶۰ هرتز خواهد بود که برای سال ۲۰۲۳ تا حدودی ناامید کننده است. صفحه نمایش با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، اما پشت و قاب صفحه نمایش، برای رسیدن به وزن ۱۵۹ گرم از پلاستیک کار شده است.

Xperia ۱۰ V سونی، سبک‌ترین گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهان، معرفی شد + مشخصات

ارتقای قابل توجه دیگر دوربین اصلی است. Xperia ۱۰ V با یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، لنز f/۱.۸ و لرزش‌گیر اپتیکال ارائه می‌شود. در کنار آن یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض، هر دو با دیافراگم f/۲.۲ قرار دارند. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در این گوشی به کار می‌رود.

انرژی Xperia ۱۰ V را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که وعده داده شده حداقل ۸۰ ٪ ظرفیتش را پس از سه سال همچنان حفظ کند. سرعت شارژ هنوز مشخص نیست.

Xperia ۱۰ V سونی، سبک‌ترین گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جهان، معرفی شد + مشخصات

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا با پشتیبانی از صدای Hi-Res و بلندگو‌های استریو در جلو اشاره کرد.

Xperia ۱۰ V از اواسط ژوئن با قیمت ۴۴۹ یورو در اروپا به فروش می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->